Personligt

BOB Be natural

2011-08-07 / 18:41:29

Jag är väldigt mån om det jag stoppar imig,i allafall till 70%av det jag äter. Självklart kan man inte undvika tillsatser och onyttigheter till fullo,men så gott det går så äter jag gärna hemmagjort och nyttigt. Så jag vill slå ett slag för BOBs nya saft..den är inte alls lika söt som "vanliga" och klassiska BOB safterna. Dricker den mer än gärna istället för läsk. 

Någon annan som har provat den och vill ge sin åsikt?

Kommentarer!
Postat av: Natta

Hej!



Den burken heter Optimum och den är helt tät.I deras katalog kostar den 199 kr, den är på 4,6 liter. Jag tar 140 kr ex frakt. Hittar inte min våg så jag kan inte väga och vet inte exakt vad frakten blir, kanske 48 kr? Ska ta reda på det om du är intresserad.

Kommenterat - 2011-08-07 / 21:45:58  | URL - http://blogg.alltforforaldrar.se/mammanatta/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

nej, men det kanske man skulle göra då. ;) finns de nåra coola nya smaker också då? :D

Kommenterat - 2011-08-08 / 00:55:09  | URL - http://donkens.blogg.se/
Postat av: The Housewife

BOB låter bra, tack för tipset.



Jag kan tänka mig att det är jobbigt att läsa min blogg nu. Det är ännu jobbigare att vara JAG just nu, att ha alla dessa känslor och hinder. Men hoppas på att allt snart går över.



Kram på dig gumman

Kommenterat - 2011-08-08 / 10:56:16  | URL - http://dianasblogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: