Personligt

Bad på schemat

2011-08-03 / 10:31:55

Idag är det lika bra väder som det var igår och iförrgår. Så då ska vi passa på att bada,men Casper var super trött så jag har lagt han i sängen för att vila en stund. Känns som om jag skulle behöva göra samma sak faktist. För i natt hade vi inte alls kul. Casper vaknade strax efter 03.00 och var ledsen. Självklart gick jag in och la mig ner brevid han för att lugna ner han lite. Han blev lugn men det var fortfarande någonting som gjorde att han inte ville somna. Så då gick vi ut och la oss i soffan och försökte somna där,men icke. Så då hade klockan redan hunnit biliv strax efter 04.00 då jag tänkte att jag kan prova med lite välling så kanske han somnar. Vilket fungerade toppen bra. Han somnade direkt efter vällingen och sov sen till 8.00. Men att var vaken 1½ timme på natten är inte alls bra för min redan dåliga sömn.

När Casper väckte mig så drog vi på oss kläder och tog Caspers cykel ner till affären för att köpa en massa frukt. Tänkte nämligen att han kan äta mat hemma,sen gör jag iordning en fruktsallad och tar med mig kex och vatten,sen åker vi ner till badet. För han är ändå inget matvrak,så att ta med sig smörgåsar och mat kommer inte på frågan,eftersom han inte är förtjust i det. Men frukt,frukt i mängder.. det fungerar hur bra som helst,och det är nyttigt också :D

Vad ska ni hitta på idag?!

Kommentarer!
Postat av: The Housewife

Ja vi har fortfarande spjälsäng åt Keyla. Vad jag vet så har man det tills dom är 2-3 år.. så vi har inte ens tänkt tanken att byta till nått annat. Hon verkar kunna sova bra där och eftersom hon kan klättra upp och ner från vanliga sängar så känns det mer tryggt att ha henne i spjälsäng faktiskt, då vet man att hon varken ramlar eller klättrar ner mitt i natten.. Sen är hon väldigt bra på att sova struligt, överallt, på tvären och allt så hellre spjälsäng för Keyla.. ha ha.



Ja visst jag har tid i veckan. Mannen har ledigt så han är hemma, vilket ger mig mer tid närsomhelst egentligen.



Kram

Kommenterat - 2011-08-03 / 10:57:21  | URL - http://dianasblogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: