Personligt

Rött hår!

2011-04-02 / 08:36:07


Har länge suktat efter att färga håret i en röd ton.
Inte knallrött,utan med en blandning av mörkbrunt/rött.
Ibörjan när jag färgade det brunt så var jag lite skraj eftersom jag alltid
varit blond,aldrig färgat det alls.
Men jag är vekrligen supernöjd att jag vågade ta steget att färga håret.
Så när Casper vaknar åker vi ner till stan och köper hårfärg,hoppas jag hittar
den färgen jag vill ha bara.
Annars blir det jobbigt :/
Men hittar jag den inte,så blir det nog att färga det brunt igen,för jag har ganska så mycket
blond utväxt så jag ser ganska kal ut på vissa ställen eftersom jag är så ljushårig :D

Vad ska ni hitta på idag?
Kommentarer!
Postat av: Mamma till William

Godmorgon.Ha en skön måndag.kram

Kommenterat - 2011-04-04 / 08:59:59  | URL - http://blondis81.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: