Personligt

Panasonic digitalkamera

2011-04-12 / 19:53:24


Yeees,det blev en ny kamera idag :)
Älsklingen köpte en Panasonic digitalkamera åt mig.
Så nu kan jag ta grymma bilder med bra bild och zoom.


Imorgon är det primäröppning för nya IKEA ute på erikslund,tänkte ta mig en tur ut efter det
att vi varit på öppnaförskolan.
Bäst att passa på att göra något nu när lillkillen blivit så aktiv.
Han nästan totalvägrar vagnen,men ibland måste man faktist sitta i den,i sommar blir det bättre,
då blir det mer att springa på stranden/badhuset och lattja å ha kul.

Sen tog vi bort ena gaveln på hans spjälsäng idag,så nu ska vi prova och se hur det går.
Han älskade det tidigare idag eftersom han då fick kliva i och ur som han själv ville.

Hur har ni haft det idag?
Kommentarer!
Postat av: i min lilla lilla värld

Åh, det är ju NÄSTAN lika kul som att få bebis =)



Tack för grattis

Kommenterat - 2011-04-12 / 22:05:34  | URL - http://saratilling.se
Postat av: Lina

Vilken fin kamera! Har velat haft nå liknade ett tag, men har känt att jag inte har "råd" att lägga pengar på en ny kamera nu. Vi sparar ju till handpenning på en lägenhet så det får gå före...



Kommenterat - 2011-04-13 / 09:45:54  | URL - http://pinkelina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: