Personligt

Kalaset

2011-04-17 / 09:14:37
När man kikar på andras kalasbilder som de har haft för sina små så får
man ännu mer inspiration till hur jag vill göra Caspers kalas perfekt.
Visst kommer det aldrig att bli perfekt,men jag kommer att göra så gott jag kan.

Det som är mest trist är att jag absolut inte kommer överrens med en viss person som
gör att denna inte är välkommen.
Jag mår dåligt och är ledsen för Caspers skull,men vad ska jag göra?
Tänker inte ta hit den personen och ha en superdålig stämning..aldrig!!
Kunde jag så skulle jag göra allt för att Casper aldrig med skulle träffa människan och
jag ska göra allt i min makt för att se till att det blir så.
För så länge detta pågår kommer jag aldrig att acceptera det.

Jag menar,varför ska denna människa kasta skit på mig och sen några månader göra
exakt samma sak som jag blev påhoppad för?
Då tycker jag inte att man är ett dugg bättre själv.

Så till dig säger jag bara en sak...sluta läs min blogg,för du har ingenting med Casper att
göra så länge du ska kasta skit på mig!!!
Casper är min son och jag bestämmer vilka han ska träffa och inte träffa..anser jag att du
inte är bra för han så klipper jag.



Så slut på det tråkiga och in med det roliga.
Idag skiner solen och jag funderar på att åka någonstans med Casper,men jag har ingen aning
om vart.
För han är ju som sagt väldigt risig i kistan fortfarande så vi kan ju inte åka långt.
Blir till att byta blöja minst en till två gånger i timmen vissa fall.
Så det blir nog bara att gå ut på gården och leka.



Ha en toppen morgon gott folk.
Kommentarer!
Postat av: Susann

God morron!

Sv: ja det är verkligen skitdyrt, skulle vi åka hela familjen i två veckor så skulle det gå på 60 000 till Thailand, åå nää jag vet inte.

Men det får vänta :)

kram kram

Kommenterat - 2011-04-17 / 10:38:50  | URL - http://sannadiarie.wordpress.com/
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Ja, vi var utan 9 dagar, så otroligt drygt... man behöver ju vagnen :)

Kram!

Kommenterat - 2011-04-17 / 11:20:49  | URL - http://njutensmula.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: