Personligt

Hörselcentralen

2011-04-14 / 07:38:06
Idag har vi en tid hos hörselcentralen här på sjukhuset.
Antar att den ingår i ettårs kontrollen som ska göras nu.
Väntar bara på en tid till tandläkaren,borde väl komma vilken dag som helst.
För vad jag minns när vi var på information hos tandläkaren så skulle det komma
en kallelse i samband med att barnet fyller ett år och det gör ju
vår krabat om 2 veckor <3

När vi ändå pratar om ett år så fyller lilla Nate,min kusins yngsta barn 1år idag- Grattis!!
Tänk vad tiden har gått fort.
Den bara springer iväg.



Igår kväll satt jag uppe med Niklas och pratade om hur underbar Casper är,att han verkligen
förgyller mitt liv.
Jag har umgåtts med han i snart ett år dygnet runt plus att jag väntat han i 37 veckor.. UNDERBART!!
Så när han ska skolas in på förskolan i augusti kommer det att bli väldigt tomt och tyst här hemma.
När vi pratade om det fällde jag faktist en tår,så mycket kommer jag att sakna han.
Men jag tror att det är värre för mig än för Casper när han ska skolas in.
Han kommer ju att ha sina vänner där,pyssla och leka.. medans jag går här hemma och bara
längtar efter att få se han.
Så jag ska VERKLIGEN ta tillvara på sommaren kan jag lova.
Förhoppningsvis åker alla vi tre utomlands också.
Vore underbart!



Vad ska ni ha för er idag?
Kommentarer!
Postat av: i min lilla lilla värld

Åh, Var ska ni då någonstans???

Kommenterat - 2011-04-14 / 08:13:01  | URL - http://saratilling.se
Postat av: Nadja

det är den näst sista för den sista boken har dem delat i 2 filmer. =) Ja den är grymt bra med mycket spännning. =) kram

Kommenterat - 2011-04-14 / 08:13:19  | URL - http://nadjaslivliga.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: