Personligt

Buzzador,Campadre och Viföräldrar :D

2011-04-07 / 13:50:30
Jag älskar att vara medlem på Buzzador och Campadre.
Inne på Buzzador så får man vara med och buzza om sånt man inte trodde
eller visste fanns.
Så det är verkligen superkul att prova något nytt och få tipsa vänner och
bekanta om det jag får möjlighet att buzza om.
Inne på Campadre finns det en mängd roliga och bra kläder,skor,klockor..
ja,you name it till super bra priser.

Klicka gärna på länkarna och prova ni också.

Sen älskar jag självklart Viföräldrar,dels för att det är en superbra tidning sen
också för att vi fått möjligheten att tävla om att pryda ett omslag i höst.
Klicka gärna på länken och rösta på vår solstråle.

Snart bär det av ner till stan för att lämna igen ett par filmer vi lånat,sen var det egentligen
meningen att vi skulle vara på stadsbiblioteket klockan 14.00 med föräldragruppen.
Men det ser mörkt ut för oss,för Casper har nu sovit i 1½ timma,han var verkligen supertrött.



Hoppas ni får en bra dag mina vänner.

Föresten,alla inbjudningar skickades med posten idag!
Phu! Äntligen är de klara,lokalen är bokad och alla småsaker är inhandlade,
bara tårtbakning och muffinsbakningen kvar :D

See ya!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: