Personligt

Härligt

2010-09-29 / 18:27:23

Jag har har mycket att göra så därför har jag enbart svarat på kommentarer de senaste dagarna.
Men idag så har jag lite mer tid över,trots att jag har hunnit med en hel del.
Jag har träffat Johanna och fått blöjor från pampers som hon och hennes man buzzar om.
Så nu ska jag prova de nya tunna blöjorna.

Har även fått in två inlämninguppgifter som ska vara inlämnade nu.
Så nu hänger även skolan med i min planering.
La efter en vecka där :/ enbart för att det hänt så mycket den sista tiden.

Igår var jag ute med grabbarna på björnön och gick en svän,Nellie var självklart också med.
Riktigt mysigt nu med hösten,iallafall då solen är framme.
Idag var också en sån dag,så jag passade på att ta kort på min underbara son C :D





Sen har jag lovat att visa vinsterna jag vann i förra veckan resp. 2 veckor sedan.


Denna vann jag från Diana


Detta vann jag av Donken

 

Hoppas ni har en bra kväll gott folk.

 

Nu ska jag mysa i soffan med mannen min :D

 

see ya!

Kommentarer!
Postat av: Fröken M

åh, var det du som vann... GRATTIS !! DET DÄR VILLE JAG VINNA ;) du får vara med i min nya tävling om en klippan filt ! kram

Kommenterat - 2010-09-29 / 18:46:24  | URL - http://frokenmela.se
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

hihihih bara hon inte blir sur, missy M nu hahaha :P



Rosorna, de tycker jag nästan är finast. syns inte på bilden, men misstänker att de ligger där under nånstans. :P fick du ett brev om vad allt är med, av krigge? :)



pössen!

Kommenterat - 2010-09-29 / 19:14:49  | URL - http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

oww, vad härliga bilder på lillpojken ;)

du får pussa honom från mig. hehe!

Kommenterat - 2010-09-29 / 23:02:19  | URL - http://donkens.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad kul med lite vinster :)



Härliga höstdagar vi har haft, idag var det minusgrader här, kallt!

Kommenterat - 2010-09-30 / 08:33:41  | URL - http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: