Personligt

hahahha

2010-09-20 / 14:50:55
Den här människan som fortfarande är anonym ska jag ta reda på vem det är.
Jag vet att man kan iffla med ip-numme rmen jag vet folk som kan få fram vartifrån du skriver.
Just nu börjar mina aningar komma om vem du är.
Men du är fortfarande JÄVLIGT feg som inte alls visar ditt riktiga ja!
Så när du talar till mig personligen så kan jag berätta för dig.
Sen ska du vet en sak, MIN blogg handlar om MIG,CASPER och NIKLAS, dvs MIN familj!
Ingen kan någonsin säga att jag ska älska en som inte är min,ingen kan begära att man ska
älska någon.
Det kan du själv slå upp och prata med folk om.
Man kan inte begära det från någon.
Men du är feg så det skriker om det!
För jag vågar stå för vad jag tycker och tänker och gör det även nu.
I min blogg skriver jag om precis vad jag vill,ingen ska säga vad jag ska skriva om och inte skriva om!
Så är det,jag nämner vilka jag vill och väljer vem och vad jag vill skriva om!
Jag utesluter de jag vill och skriver inte om det DU vill!

Men du är en fegis det har jag märkt.
Men ju mer du skriver destå mer anar jag vem du är.!!!
Så fortsätt att skriva,det är kul :D
Kommentarer!
Postat av: Johanna

jobbigt med såna människor :(

Kommenterat - 2010-09-20 / 15:07:39  | URL - http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Åh låter drygt. Hoppas du får veta vem det är. Blir så mycket roligare då ;P



Missa inte tävlingen i bloggen nu. Pall från Bonde Of Sweden ;)

Kommenterat - 2010-09-20 / 15:26:15  | URL - http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: DONKEN

googla på det, hur man spårar ip adresser. det finns en sida där man kan göra det skitlätt. skulle va kul om du fick fast den jäveln.. :P

Kommenterat - 2010-09-20 / 17:09:42  | URL - http://donkekns.blogg.se/
Postat av: Ann

Det GÅR inte att ta reda på vem som skrivit till dig, enda sättet att få reda på en exakt IP:adress är att ett hot finns och då måste man ändå få hjälp av polisen för att få reda på den (och ändå kan det vara svårt) Folk använder smarta sätt för att få IP-adressen att verka vara utomlands exempelvis.



Hoppas dock du får reda på vem personen är på nåt annat sätt! :)

Kommenterat - 2010-09-20 / 21:29:00
Postat av: annso

Fan va tråkigt, tror jag vet vem du syftar på?!



Hmm, det går alltid att få reda på det. googla och se där finner du allt om Ip adresser!

vad har människan skrivit då???



Kraaam

Kommenterat - 2010-09-20 / 21:45:12  | URL - http://kenzoflower.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: