Personligt

Arg!

2010-09-09 / 15:28:49

I dag är det ingen bra dag,så bloggen kommer tyvär att ligga nere idag!



Återkommer mer i morgon!

Kommentarer!
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Skönt att höra att det är fler som har dåliga dagar ibland. Håller tummarna för en bättre dag imorgon!!

Kommenterat - 2010-09-09 / 22:19:47  | URL - http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till dwayne

jag hade också en skit-dag igår!! så vi kan bilda klubb.



sv: jag introducerade inte mat eller något sådant till dwayne förens han var 5½månader. då började jag med morot, potatis och palsternacka som jag kokade hemma och pressade i vitlöks-pressen. sen blandade jag i lite smör så han lättare skulle kunna göra nummer2. lätt att de får ont i magen sådär första gångerna :) sen när jag märkte han åt bra av det köpte jag burkar och prövade lite.



hur går det för dig med maten till din lilla? kram

Kommenterat - 2010-09-10 / 09:43:57  | URL - http://eemmaaaaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: