Personligt

Pappa ledig

2010-11-01 / 07:42:57
Den här veckan är Niklas pappa ledig :D
Ska bli kul att han ska göra saker med enbart Casper.
Självklart hoppas jag på att få vara med på ett hörn eller två :P

Men att han är ledig hjälper även mig en hel del.
Jag ska se till att uträtta ett antal ärenden under den här veckan.
Annars har man alltid fått lov att tänka på Casper,hur han sover,vilket
humör han är på.
Så denna vecka kan Niklas stanna hemma med sonen och jag springer ärenden :P

Ska faktist köpa en cd-spelare idag som Casper kan ha i sitt rum.
Hna har lättare att somna till musik och prat.
Så vi får sätta igång den på kvällarna och då han ska sova middag!

Nä,nu ska jag ta hand om min underbara son.



Laters!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: