Personligt

Julmys

2010-11-28 / 21:47:21
Idag var det (eller är fortfarande) första advent.
Jag fuskade lite och började julpynta redan i fredags :D
Då åkte julgardinerna upp och julstjärnan till Caspers rum.
Sen även julpyntet i de andra rummen!
Man får inte glömma ljusen på balkongen...Grymt snyggt!
Hela balkongen lyser upp som om vi hade solen här :) hihi

Idag var vi ner på stan och köpte en pulka åt Casper,det blir
nog ett premiäråk i morgon skulle jag tro :D

Casper har varit såååå svårlagd de senaste veckorna. Han vägrar
att sova,sen vaknar han upp på nätterna och gråter.
Så då får han sova inne hos oss.
Men det är något jag verkligen inte vill vänja han vid.
För inte alls så länge sedan så var han så enkel vid nattning,han somnade
så enkelt i sin egen säng. Inge gnäll eller tårar!
Vart tog den Casper vägen?!


Min sötnos in action :P

Vad har ni haft för er idag?
Kommentarer!
Postat av: Emma

Det låter som att han har ett utvecklingssprång. Runt 6 månader så börjar de inse att världen är stor och kan sova dåligt, äta sämre, vilja ha mer närhet o.s.v. Vilma tror jag oxå är inne i nått sånt just nu, vill ha mycket mer närhet och äter sämre. Hoppas allt är bra annars! :-)

Kommenterat - 2010-11-29 / 05:31:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: