Personligt

Bamba.se

2010-11-12 / 12:43:16

Jag beställde lite julklappar till Casper i förrgår inne hos Bamba.se.
Igår kom dem med DHL så jag måste knalla ner till kiosken för
att hämta ut dem.
Men jag snackade lite med Sandra igår om hon kunde hjälpa mig,för
jag misstänker att paketet är ganska så stort.
Hon kunde hjälpa till att hämta det iallafall och det var verkligen
ritkigt gulligt av henne.
Messade henne för en stund sedan,men misstänker att hon är kvar på jobbet.
Hon visste inte när hon slutade :D

Men skönt att ha liiiite av julklapparna klara.
Eller,nja.. det är ju bara två av alla klappar han kommer att få :)
För det är ju hans första jul som han är medveten om..så den ska bli minnesvärd <3



Hur ska ni fira jul och har ni börjat inhandla julklapparna?

Kommentarer!
Postat av: Jonna

Åh tack du :)

Ja ganska nöjd faktiskt :) Ska nog ta lite mer mörkt i nästa gång =) Kramkram

Kommenterat - 2010-11-12 / 14:45:07  | URL - http://jth.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag är mer en "sista minuten människa" när det gäller att handla julklappar ;)

Kommenterat - 2010-11-13 / 11:08:01  | URL - http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: