Personligt

Sommar & Sol ...

2010-05-17 / 19:31:59
I dag har det varit helt underbart ute.
Sol och molnfritt...
Kan inte säga exakt hur varmt ,men i solen skulle jag gissa på
att det är runt 25,om inte mer :D
Så jag och mannen har slappat på balokongen medans Casper
har sovit,och sover än.
Han har börjat blivit mer vaken nu och kikar runt och spanar in
saker och ljud runtomkring.

Det är så himla mysigt att följa han i hans utveckling :D
Sen kan man ju också ha lite jobbigt med han,det är just de
stunderna som han skriker och man vet inte vad man ska göra.
Man försöker med allt men hittar inte felet.
Till slut provar man en lösning som faktist fungerar och det är så man lär
känna lillgossen.

Så det går frammåt.

Men i natt mina vänner då var han verkligen pigg..
Han la vaken från 02.00 fram till 04.30 och pratade och åt sen sparkade han lite.
Så man är rätt trött idag,men såååå underbart på samma gång.





Nu ska jag ut med Nellie innan Casper vaknar och vill ha mat..

Ha en toppen dag allihop!


Seeeee ya..
Kommentarer!
Postat av: Emma

Tack så mycket!

Kommenterat - 2010-05-18 / 16:09:02
Postat av: Lina

så söta små fossingar! :D med små makaronitår :)

Kommenterat - 2010-05-18 / 16:12:23  | URL - http://pinkelina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: