Personligt

Rubrik??

2010-03-25 / 04:39:04
Har ingen rubrik så här in på natten/morgonkvisten :S
Igår var jag ner och träffade mina pärlor Sandra och Lindah.
Blev mycket snack om allt och ingenting,men sånt är käkligt skönt ibland.
Skjutsade hem Sandra och i bilen satt vi och prata om min mage och jag konstaterade
att jag kommer nog att vara väldigt smal efter att lilleman har dykt upp.
Har inte gått upp mycket i vikt alls och sen pratar min BM hela tiden om att det är svårt att
mäta mina mått för att mina magrutor är "ivägen",sånt tar jag som en komplemang :D
Så nyss satt jag och kikade på kort som är typ 1 år gamla och insåg att det är en rätt stor skilland
på då och nu,fast det inte alls känns. :D




Inte det nyaste kortet,men ändå ett exempel

Här har ni anledningen till att jag tycker att jag är stor men ändå inte gigantisk.
Jag lovar er alla...jag kommer att sakna magen så himla mycket,det är härligt
att känna hur han sparkar och rör på sig där inne.

Är lite nervös för hur livet utanför kommer att bli,men jag tror att det är en normal känsla.
Jag vet att den kommer att bli annorlunda,men en helt underbar tid!

Nä,om man ska ta och lägga sig i soffan och kolla på tv och försöka sova.

Ha en trevlig natt nu :D

Kramizz!

Kommentarer!
Postat av: Cissi

Vad fin du är!

Skönt att inte gå upp så mycket i vikt :)

Kommenterat - 2010-03-25 / 09:54:56  | URL - http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du har så fin mage gumman :)

Kommenterat - 2010-03-25 / 14:28:45  | URL - http://johannamadeit.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: