Personligt

IKEA

2010-03-05 / 08:21:01
Måste åka till det berömda varuhuset IKEA idag för att köpa ett skötbord.
Men jag är tveksam om dem har öppet idag,dem har nämligen haft stängt i 2 dagar redan
pga. all snö dem skottar bort från taket där :S
Hmmm...ska man ge sig på en chansning att det är öppet?

Vore nämligen kul att få det där köpt och uppbyggt så man kan börja köpa lite mer saker.
Annars åker jag ut till barnens hus eller babyproffsen och köper annat jox :D Kanske
lite leksaker åt han.

Grannens unge på 2 år har lekt rövare i 2 dagar nu från klockan 7-11 och hon gör samma sak idag
gissa om det är svårt att somna om då :(

Ska väl till sjukan klockan 11 och ta blod prover,känner mig tung i kroppen.
Ska träffa Sandra idag klockan 12 men vi får se om min kropp orkar det.
Tur att Niklas slutar 12 så han kan bygg ihop skötbordet :D hi hi
Vad har man annars män till..ha ha ha


Ska väl sätta mig ner i soffan i lugn och ro och njuta av tystnaden :P

Ha en toppen dag nu!

Kramar!!
Kommentarer!
Postat av: Sandra

sv: tack =).



allt bra med dig? =D

Kommenterat - 2010-03-05 / 11:40:15  | URL - http://sandravanilj.blogg.se/
Postat av: Sandra

Naw då är du lyckligast i världen nu kan jag tänka mig? :) Härligt.

Kommenterat - 2010-03-05 / 12:39:13  | URL - http://froggie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: