Personligt

Fredag natt/Lördag morgon

2010-03-13 / 03:32:44
God morgon :P gott folk! Hehe
Har svårt att sova,det kanske märks.
Men jag somnade visserligen redan innan klockan 22 igår kväll.
Hade haft en låång dag på jobbet så hela jag var helt utmattad.
Ska även snart åka till jobbet igen och göra min sista dag för i år. :(
Kommer sakna alla på jobbet,men jag kommer självklart förbi och säger hej då å då!
Sen måste dem bara se det lilla stjärnskottet jue ...hi hi

Diana min underbara bloggare,önskar dig all lycka till nu när du gått 3 dagar över tiden.
Håller verkligen tummar och tår på att hon snart ligger i er famn och bara myser och njuter för fullt.
Verkar som om det är sax för er snart...
Känns som om jag är mer nervös än ni ..hi hi

Har även varit dålig på att svara på era kommentarer,men jag ska se till att svara på de flesta nu
när jag ändå är vaken och pigg..

Ha en bra natt!

Kram på er!
Kommentarer!
Postat av: Linda

Hihi en nattbesökare på bloggen minsann, känner mig ärad,hihi;)

Ja vad roligt att du gillade min webshop;)Walk On Water serien är otroligt läcker faktiskt!

Kommenterat - 2010-03-13 / 10:08:48  | URL - http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Becka

Ajdå...trist att inte kunna sova på nätterna.

Hoppas du fick lite sömn tillsist!

Kommenterat - 2010-03-13 / 11:05:51  | URL - http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skönt att somna i tid :)



Man gör ju verkligen det och det där med att kunna för'ändra sin situation. Kan man det har man ju tur, tänk att stå maktlös för förändringarna i ens liv. Det är då man kan gnälla..



Det har varit hur bra som helst :) Själv?

Kommenterat - 2010-03-13 / 11:40:37  | URL - http://froggie.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha ja typ 6 mil :P

men men

detsamma du <3

Kommenterat - 2010-03-13 / 12:38:15  | URL - http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Sara - bli veckans blogg hos mig!

Önskar din vän lycka till :)

Jag har nog allt lite bebisnoja! Så många som är gravida och får barn och allt :)



Svar:

jag har sökt Sam-Ekonomi linjen :) Jag funderar lite på att plugga till ekonom eller något i framtiden :)

Kommenterat - 2010-03-13 / 13:45:08  | URL - http://rizzy.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

fan va härligt (: hur länge ska du vara ledig sen?

Kommenterat - 2010-03-13 / 13:59:13  | URL - http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Kalle

Hej,



Jag heter Kalle och är grundare till sidan Klädbyte.se

Vi har precis startat men sidan växer väldigt snabbt.

Jag är ute efter klädintresserade personer i olika åldrar.

Fastnat för några, vilken du är en.



Hittade inte din mail så skriver här, Hoppas det är ok.



Tänkte att eftersom du skriver en hel del om kläder och mode i din blogg och även säljer en del,

så undrar jag om du är intresserad att lägga upp dina kläder på vår sida.



Du får en egen garderob där du lägger ut det du vill byta ut eller sälja i din garderob.

Du kan sen länka garderoben direkt till din blogg.



På så sätt får du betydligt fler besökare samtidigt som du får ett bra komplement till din blogg att visa upp dig och dina kläder.



Undrar om det finns nåt intresse från din sida att använda dig av oss.

Det kostar naturligtvis ingenting utan jag är ute

efter att få in snygga kläder på sidan, och du får ett roligt komplement till din blogg och fler besökare, och även lite nya kläder till din garderob.



Kan inte lova nåt mer exakt i dagsläget vad gäller att synas på

Framsidan mm, eftersom jag inte vet vilka som kommer att vara med ännu.



Kolla in klädbyte.se och hör av dig.

MVH

Kalle

Klädbyte.se

Kommenterat - 2010-03-13 / 15:12:56  | URL - http://www.kladbyte.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: