Personligt

Föräldragrupp

2010-03-08 / 12:50:29
Idag är det dax för första föräldragruppen utav 4.
Är både nervös och förväntansfull...
Någon som har en aning om vad man pratar om på dessa möten?

Sen har vi nu gått in i vecka 31 :D Överlycklig!!!
Nu är det mindre än 9 veckor kvar...



Sen har jag även varit ner på stan och skrivit in mig på barn och fritid som startar
en ny kurs till sensommaren (augusti) Så då har lillknodden hunnit bli iallafall minst 2 månader.
Ska bli kul att få plugga något som kan ge mig bättre arbetstider.

Ska slapp en stund innan det är dax att åka iväg.

Ha det bra gott folk!



Sen måste jag bara berätta en god nyhet.. Jag var för 1½ vecka sedan ner på kemlabb här på sjukhuset
för att ta glukosbelastning,för mitt blodsocker var väldigt högt då jag sist var hos BM,så hon misstänkte graviditetsdiabetes.
Så vi åkte till sjukan och tog den där belastningen och idag ringde jag min BM och hon berättade att hon
varit borta hela förra veckan och därför inte kunnat höra av sig till mig utan skull prata med mig efter
föräldragruppen,den goda nyheten är att det inte var diabetes :D jaaaaaa!!!
En tung sten lättade från mitt hjärta kan jag lova.
Så nu kan jag andas igen..


Kommentarer!
Postat av: Sandra

Förstår att det är spännande, hoppas det går bra!! :)



Ja det är supergott.

Kommenterat - 2010-03-08 / 14:58:47  | URL - http://froggie.blogg.se/
Postat av: My

Vad kul, då ses vi då! ^^

Det är en jättebra utbildnign. Ska du läsa på distans eller dagtid?



Vi är ute på fältstudie just nu, hur kul som helst!

=)

Kommenterat - 2010-03-08 / 15:51:05  | URL - http://apmolekyl.webblogg.se/
Postat av: Sandra

sv: okej vad kul =D.

hur gammal är du? =)

Kommenterat - 2010-03-09 / 07:45:25  | URL - http://sandravanilj.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: