Personligt

Veckan som gått...

2010-06-12 / 17:39:19
I know...jag har varit dålig -igen!!!
Ingen ursäkt denna gången,utan jag har bara haft annat för mig.
För veckan har varit fullspäckad av aktiviteter.
I måndags var jag på BVC i tisdags var jag hemma hos mamma och onsdags tog jag det bara lungt.
I torsdags var nog den bästa dagen förutom i måndags.
För i torsdags hade jag verkligen att göra.
Jag var hemma hos Janet redan klockan 11 och var där till strax efter 15.
Det var länge sedan jag träffade Janet,förutom den där dagen på björnön för 2 veckor sedan.
Hennes som Sebastian och min Casper ska bli bästa polare,det har vi bestämt..för det skiljer bara
4 dagar mellan kidsen.
Sen åkte jag hem och gjorde mig i ordning för att klockan 18 kom Annso och Elin på besök.
Vi pratade om allt,då menar jag allt och det var ett riktigt kärt återseende kan jag lova.
Så vi bestämde att vi skulle träffas på måndag igen sen skulle vi träffas under power meet,för annso
åker till Algeriet med Amine nästa fredag och kommer hem den 4:e juli.

Nu ska jag återgå till kikande av fotbollen,det är ju nigeria argentina...

Ha det bra..

seeeeeee ya!
Kommentarer!
Postat av: Lina

Ja, det var ju ett tag sedan vi gick ut nu :/ Förstår inte att åren går så fort! Skrämmande.



Vilken roligt vecka du verkar ha haft :) Roligt att träffa lite folk :)

Kommenterat - 2010-06-13 / 17:58:30  | URL - http://pinkelina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: