Personligt

Sol och åter sol

2010-06-04 / 18:26:17
Älskar den här värmen som har kommit nu.
Den får mer än gärna stanna :D
Har nämligen fått riktigt mycket färg på mig och mer ska jag ha hi hi

Har träffat mamma idag,vi var nere vid hamnen i ungefär 3 timmar och pratade skit
om allt och ingenting.
Helt underbart att bara få vara med henne och snacka.

Annso och Elin skulle ha kommit idag,men Annso fick förhinder och dem kommer i morgon
istället,vilket passar bra det också.


Sen måste jag tacka en underbar person, Diana, du är verkligen en helt underbar
person. Jag känner dig inte mer än att vi läser varandras bloggar och har pratats vid via
msn men ändå känns det som om vi förstår varandra så himla bra ändå.
Hoppas verkligen att vi ses i sommar,vore underbart kul.

Nä,nu ska jag passa på att äta medans lilleman sover.

Ha en toppen dag!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: