Personligt

Rövarspråket..

2010-06-22 / 17:36:36
Skriver ut min aggression på rövarspråket.
Då kanske ni inser hur less jag är på vissa saker och människor!!!

HoHatotaror enon hohelol dodelol gogrorejojjojeror jojusostot sosomom gogöror momigog ototrorololigogtot foförorbobanonnonadod ocochoh irorroritoteroradod!
VoVadod soskoka momanon tota sosigog totilollol?

HoHjojälolpop momigog!!!

Ha en bra dag!

Kommentarer!
Postat av: Anna - Gravid ♥

Oj oj oj...



Ja vi kunde inte hålla oss!

Vi har några namn på förslag men det är svårt sånt där!

Men Melvin och Kevin gillas mycket! :-)

Kommenterat - 2010-06-22 / 18:19:48  | URL - http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Linda

Ah hihi busa där!

Jaaaa äpplen det gör susen faktiskt,att jag glömde det!!!Får bli nästa gång!

Kommenterat - 2010-06-22 / 19:15:17  | URL - http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: syster

Jag kommer ihåg när vi var små och jag försökte att lära dig att prata rövarspråket, men du lyckades lite till slut jag sprang ju ocg pratade det jämt :) /

Kommenterat - 2010-06-23 / 21:17:04
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: