Personligt

Mindre värd??

2010-06-18 / 13:46:41

Är man mindre värd för att man har skaffat barn?
Det är precis så det känns,för dem som alltid fanns där tidigare
har sedan då jag blev gravid och fått barn kommit med dåliga ursäkter
till att ses.
Först går det jättebra att träffas,sen helt plötsligt så kom det något emellan.
Är irktigt glad att dessa "vänner" har skaffat sig nya vänner att umgås med.
För jag har hittat tillbaka till den mest underbara personen någonsin.
Hoppas vi förblir vänner och inte tappar kontakten igen.
Jag måste se över min vänskapskrets riktigt ordentligt.
För hade någon av mina vänner skaffat barn så skulle jag springa hos dem hela
tiden,köpa saker åt dem och alltid stå dät vid dennes sida precis som jag brukade
göra en gång i tiden.
Men när dessa "vänner" skaffar barn och bildar familj så räkna inte med mig.
För det är inte en jävel som står där för mig.
Utan ni kommer bara med dåliga ursäker och jag känner mig total sågad.
Så ha ett gott liv för nu kapar jag!!


Var faktist ner på stan idag och köpte midsommarkläder till Casper.
Köpte dem inne på polarn o pyret.
Den affären har verkligen allt,snygga kläder och underbar personal.

Sen försökte jag hittat något till mig och mannen,men icke.
Får väl ta en tur me dhan i nästa vecka och kika lite mer.
Annars har man kläder i garderoben som skulle kunna passa.
Det enda jag skulle vilja ha nytt är ett par leggins.
Kanske blir en tur till hälla  i morgon för att köpa ett par.

Nä,nu ska jag vila lite medans Casper gubben sover <3

Ha det bra!

Kommentarer!
Postat av: Housewife D

Men usch gumman, jag vet precis hur du menar! Jag märkte samma sak och min sambo oxå med sina vänner. Plötsligt är man mindre värd, folk drar sig bort och hör inte av sig mer. Fan det är ju jätte tråkigt, sårande och man känner sig ensam.



Jag träffar typ ingen idags läge, jätte tråkigt. Jo jag träffar typ min mamma hela tiden. Suck.

Kram gumman, även om jag inte är en vän sedan tidigare så finns jag om inget annat via internet i alla fall, bättre än inget kanske. Hi hi =)

Kram

Kommenterat - 2010-06-18 / 17:23:18  | URL - http://dianasblogg.se
Postat av: Johanna

Man är absolut inte mindre värd för man skaffat barn, inte i mina ögon, vänner som försvinner när man skaffar barn är inga äkta vänner, jag blev kompis med madde hade hon 2, och det var inget som hindra mig för åka dit en lördag, busa med barnen, och dricka vin med madde, funka lika bra....

Kommenterat - 2010-06-18 / 19:35:23  | URL - http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Hej!

Hoppas du inte menar nu i Måndags bara. Jag ville verkligen att ni skulle komma hit, Men jag va helt förstörd efter jobbet och hela veckan har vart kaotiskt pga brist på personal. Fick feber idag när jag äntligen tog det lugnt. haha typiskt.

Men jag vill verkligen träffas mer =) Jag har bara inte gjort nått denna veckan förutom att jobba och sova.

Men om en vecka har jag semester och då hinner jag med allt möjligt =)

Hoppas allt är bra med dig! puss å kram!

Kommenterat - 2010-06-19 / 10:01:01  | URL - http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det är INTE RIKTIGA VÄNNER :(

Kommenterat - 2010-06-22 / 16:09:09  | URL - http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: