Personligt

Mamma/mormor

2010-06-09 / 14:37:33
Vi har hemma hos min mamma och Caspers mormor tidigt i morse.
Kom dit klockan 10 och åkte strax efter halv ett.
Det var kul att prata av sig och bara få tiden att gå.
I morgon ska jag träffa Janet klockan 11 sen klockan 18 så kommer
Annso och Elin förbi och säger hej, mizz you girls!

Casper ligger nu och knoppar och jag har passat på att äta och nu sitter jag här och
skriver ett inlägg.
Annars är det ganska svårt (för er som undrar varför jag inte bloggar så mycket) för Casper
är ett underbar som gärna vill bli buren.
Så jag har oftast han i famnen när jag gör något.
Om jag skriver fel här på bloggen eller på msn och facebook så är det beroende på
att jag enbart har en hand att använda.

Ska snart åka i väg till maxi och handla.
Känner mig fika sugen.

Saknar Niklas just nu,vill bara krama och gråta ut mot hans axel,få ut allt jag känner och bara
fortsätta i samma underbara bana vi hade i början av vårt förhållande.
Nu är vi gifta och har barn,det som ska vara den mest underbara tiden har förvandlats till ett
rent helvete.
Det är aldeles för mycket som är runt omkring oss just nu.
Men Niklas du ska veta att du är det bästa som har hänt mig och jag vill inte äventyra oss två.


Älskar er mina grabbar <3
Kommentarer!
Postat av: Cissi

Det viktigast är att ni har varandra och stöttar varandra.

Jag hoppas allt löser sig för er!



Kram

Kommenterat - 2010-06-09 / 14:53:18  | URL - http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Jhenny

har du ingen bärsele eller bärsjal? Jag hade babybjörns bärsele som jag använde inomhus. jättemysigt o praktiskt.

Kommenterat - 2010-06-09 / 15:16:19  | URL - http://jhennys.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Hoppas att vad det än är, att ni kan arbeta er igenom det hela. Det är en del av äktenskapet oxå, att jobba tillsammans på allt. =)

Lycka till med allt gumman

Kommenterat - 2010-06-09 / 15:52:03  | URL - http://missdq.se
Postat av: Sandra

Där har du delvis fel gumman, dom avlas oftast inte upp till kamp, dom hamnar hos ägare som uppfostrar dom till kamp. Och det sammanfattade är fortfarande att det är inte hundens fel utan människans fel och då ska inte hundarna straffas, precis som att vi skulle förbjuda tex folk med utländs bakrund i sverige pga av att dom oftast utför flest brott ? det funkar inte så och då ska det inte gälla hundar heller.

Kommenterat - 2010-06-09 / 17:11:09  | URL - http://deliciousink.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden

så sött ! :D

Kommenterat - 2010-06-09 / 22:34:46  | URL - http://playmatesofsweden.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: