Personligt

Vardag.

2010-07-19 / 11:07:18
Nu är man tillbaka i vardagen,Niklas har börjat jobba och nu sätter mötena igång hos BVC och BM.
Sen i augusti så börjar jag även plugga :D
Ska bli riktigt kul,den börjar ni i augusti och slutar i slutet på juli ...så inte ens ett år är den på :)
Det är lagom till att C börjar dagis i höst.

I morgon är det BVC och på onsdag ska jag till öppnaförskolan med Lina och hennes C :D
Riktigt kul att vi döpt pojkarna till samma namn :D

Snart ska jag väl i väg till maxi och handla lite,sen kanske hämta up karln,beroende på om han
vill cykla hem eller inte.
Sen ska vi kanske ner på stan och köpa nytt spel.

Sen måste jag bara skryta lite :D hihi
C är sååå duktig på att vända sig,första gången han vönde sig så "glömde" han kvar höger arm
under kropen,men igår så vände han precis så som man ska göra.
Så nu är det bara att tuta och köra :D jiiihoo!!



Nu ska jag kika klart på våra bästa år medans Casper ligger i sin säng och snackar lite med sig själv.
Sen är det dax för mat :D


Seee ya!
Kommentarer!
Postat av: Sofia

Vad ska du börja plugga? =)

Kommenterat - 2010-07-19 / 12:49:30  | URL - http://sofiasblogg.blogg.se/
Postat av: Lina

vad roligt :) var är det du ska plugga?

Kommenterat - 2010-07-19 / 18:22:53  | URL - http://pinkelina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: