Personligt

Sassa brassa mandelmassa ;)

2010-07-29 / 21:27:25
Det har varit 3 tuffa och intensiva dagar nu.
I måndags var jag och mamma till Uppsala typ halva dagen.
I tisdags var jag hem till min underbara vän Sofie.
Det var år och dagar sedan vi träffades..känndes helt underbart att träffas igen.
Vi hade mycket att prata om,för det var otroligt mycket som hade hänt under den här
tiden som vi knappt har setts.
Visst har vi sprungit på varandra på stan,på marknaden och så..
men det var länge sedan vi verkligen umgicks.
Men det är de ändring på f.r.o.m. nu!!
Hon väntar ju sitt andra barn med sin Fredrik..
Jag väntar livligt på den nyanlände och även deras kommande bröllop :D
Min bror kom till stan igår och åker hem tidigt i morgon bitti så det var bara att åka
och träffa han idag.
För det var 2 måander sedan jag träffade han sist.
Han bor nämligen i Örebro och dit har man inte vägarna förbi ofta.
Så det var riktigt kul att träffa han,sen har han nyligen varit i Italien så jag är gryyyymt avis på han.

Nu ska jag återgå till tv och kolla om det finns något att kika på!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kommentarer!
Postat av: Sandra

Sånt kan vi prata om när vi träffas :*

Kommenterat - 2010-07-30 / 00:41:02  | URL - http://deliciousink.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: