Personligt

Hoppgunga!

2010-07-27 / 07:00:39
Sitter och kikar efter en hoppgunga som Casper kan använda.
Han är stadig i nacke och vill så gärna stå upp hela tiden,så vi
och BM på BVC tyckte att vi kunde investera i en hoppgunga.
Sen om han gillar den det vet vi inte,men vi kan ju iallafall försöka.
För annars går vi ofta runt och konkar på han.
Men just nu ligger han snällt på filten nedanför tv:n och leker!



Nu ska jag betala räkningar *jippi* NOT!!!

Ha en uderbar morgon!
Kommentarer!
Postat av: Emma

Ett tips sen oxå är "gå-stol", den älskade Anton som oxå bara ville stå och var stadig tidig...den började vi med när han var runt 4 månader har jag för mig. Verkligen en räddning så att man han göra lite grejer när han var i den :-)

Kommenterat - 2010-07-27 / 07:11:28
Postat av: sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig

okej :) bara bra med mig!

Kommenterat - 2010-07-27 / 09:05:20  | URL - http://stiille.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: hehe, låter ju kul ;P

jag ska ligga ihopkurad i soffan o käka värktabletter hela dan, sen så ska jag försöka träna lite ikväll oxå :)

Kommenterat - 2010-07-27 / 11:13:49  | URL - http://juliiaslife.blogg.se/
Postat av: Ebba

sv. Tackar tackar!

Vad gör du idag då?

Kommenterat - 2010-07-27 / 12:46:16  | URL - http://ebbahs.webblogg.se/
Postat av: Emma

Ja det är väl som med det mesta om man använder det för mycket. Anton gick ändå vid 9-10 månader :-)

Jo fast hon är inte alls lika tidig som Anton , men det är rätt skönt det ändå ;-) Njuter nu så länge hon inte kommer någonstans ...haha

Kommenterat - 2010-07-27 / 14:48:24
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: