Personligt

Casper 3 månader!!!

2010-07-30 / 08:36:30

Idag blir vår underbara C 3 månader :D
Han verkligen blivit stor och gör riktigt stora framsteg.
Tiden har gått riktigt fort.
Snart kryper han..sen går han och så pratar han :/
Undra vart min lilla bebis tog vägen ;)


Casper 1 dag gammal


Casper 3 månader

Tänk vilken skillnad på stolek,längd och utveckling.
När man inte har barn så förstår man inte hur fort dem växer upp.
Jag trodde inte heller på mina vänner när dem berättade för mig
men när man sitter och jämför kort sedan bara ett par månader tillbaka
så förstår man verkligen vad fort dem växer.

Grattis C på Din stora dag <3

Kommentarer!
Postat av: Nina

å redan tre månader. sjukt va tiden springer iväg.. grattis till lilla casper :D

Kommenterat - 2010-08-02 / 10:25:37  | URL - http://deliciously.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

nej gud så liten och så sööt! :D

Kommenterat - 2010-08-09 / 22:32:54  | URL - http://shiiitonge.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: