Personligt

BVC

2010-07-20 / 17:54:01
Hra varit på BVC idag och det visade sig att C växer så det knakar.
Men jag trodde han var längre än vi mätte det till.
Men så fel man kan ha,sen trodde jag även att han vägde mindre än han gjorde oxå :/
Sämst på att gissa!!
Sen pratade vi med BM om att han väder på sig redan nu,innan han hunnit blivit 3 månader
(2 veckor innan han blir 3 månader).
Hon sa själv att han är väldigt stadig i kroppen och blev glad att han var så tidig i utvecklingen.
Så hon tror att han kommer att krypa innan 5 månaders ålder :D
Kan inte vänta så länge jue :) hi hi
Vi pratade verkligen igenom allt med C för han vill hela tiden vara uppe i famnen och vanka omkring
och titta på allt,men då var hon åter tillbaka på det vi pratade om - Att han är tidig i utvecklingen :)
Vilket betyder att han går i pappas fotspår,för han gick när han var 8 månader :/



Mina guldgossar sussar så gott medan jag sitter här och bloggar och läser bloggar :D

I morgon blir det öppnaförskolan med Lina och Janet...ska bli riktigt kul!

Nu ska jag slappa och kanske skriver senare i kväll!!!
Kommentarer!
Postat av: Johanna

Tack så mycket :) ja, eller det är min far som gjort det, jag önskar jag kunde.... :)



kul ha växer och utvecklas :)

Kommenterat - 2010-07-20 / 18:26:52  | URL - http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Han är så underbar lillen ^^ Knubbis! Vad kan mna vinna i skotävlingen??

Kommenterat - 2010-07-21 / 01:33:27  | URL - http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: Housewife D

Åh men vad söt han ser ut!!! Sover han på sidan?! haha vad gulligt.



Ja du, bara min mor som spökar lite i sitt jobbiga sätt att vara mot mig. Hon ifrågasätter det mesta jag säger och gör men hon ser inte det själv.



Vi ska nog till skansen imorgon torsdag, för fredag och lördag kommer det att regna så vi vill dit imorgon. Kan ni komma över då eller blir det för tajt?

Kommenterat - 2010-07-21 / 20:20:19  | URL - http://dianasblogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: