Personligt

Väggdekorer

2010-01-22 / 16:17:59

Har hittat en helt underbar sida där man kan köpa väggdekorer att sätta upp i ex.barnrummet.
Kika här!

Sen trycker min lillkille på rätt så friskt i magens nedre del att jag hade riktigt ont på jobbet idag.
Har tryckt på rätt frisk här hemma också att jag fick gå och ta mig en varm dusch i hopp
om att det skulle kännas någorlunda bättre- och det gjorde det :D
Men jag kissar konstant och han börjar nu även hålla mig vaken om nätterna,iallafall bäldigt sent
in på 00.00 slaget :S
Men underbar är han.. :P

Så snart ska det köpas lite mer grejjer och leksaker till lillkillen,får bli i nästa vecka då plastkortet
innehåller lite mer pengar än vad det gör idag!
Men i morgon kanske jag ändå shoppar loss inne på barnens hus,vi får se :D hi hi

Niklas har åkt till Borlänge och blir borta tills på söndag,så här sitter man själv med Nellie...
Ganska trist och tråkigt,men jag överlever :S ...Miss him sooo much!

På måndag ska vi till BM och mäta magen så vi får se om den följer kurvan..
Det hoppas jag..
Sen får vi väl se om jag gått upp något i vikt,för hittils har jag bara gått upp 1 kilo..
Men det var för 2 veckor sen,nu borde jag väga lite mer..

Hmmm,återstår att se på måndag..

Nu ska jag kika vidare inne på internet..

Seee ya!



Är sååå kär i alla Nalle Phu grejjer just nu :D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: