Personligt

Uppsala och tvättdag

2010-01-11 / 19:10:07
Har varit en sväng till Uppsala idag.
Kom hem strax efter 13 och då var det bara att traska ut med Nellie
och laga mat.
Sen somnade man på soffan av utmatthet..Är riktigt trött i kroppen.

Satte nyss igång en maskin med vittvätt,måste tvätta lite strumpor..
Smidigt och smart att ha en maskin under samma tak,blir mycket smidigare sen
när lillknodden kommer,för då kommer det att tvättas - OFTA! :D hehe
Men det ser jag bara fram emot,för nu är han så välkommen det bara kan bli.
Saknar verkligen han,men han behöver inte komma nu,utan får vänta ett par veckor.

Nä,om man ska fortsätta att försöka bränna bilder till skiva nu då,går ju inte direkt galant..
Hmmm..men jag måste försöka igen!

Ha det bra nu

Kram på er mina små tussissar!
Kommentarer!
Postat av: Nina

alla får inte det. å dem flesta som får det, ja dem får det de sista veckorna. men det finns ett kanon bra bälte som man kan använda. men får du ont så är det bara å prata med din bm så skickar hon dig vidare så att du får hjälp. dem är jäkligt bra på det sättet :D

Kommenterat - 2010-01-11 / 22:56:01  | URL - http://modesida.blogg.se/
Postat av: Hellicious

Härligt :) undra vad det är för en filur som kommer titta ut. har ni ngt namn till honom än??



har tagit d lugnt med reashoppingen. ett par high heels fr bianco, have2have.se och nelly.com fångade jag in dock ;)

Kommenterat - 2010-01-12 / 00:58:34  | URL - http://hellicious-one.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: