Personligt

Söndag och shopping på schemat ?!

2010-01-10 / 08:53:27

Kanske ska ta sig en söndags shopping idag,är väldigt sugen på att strosa omkring och
köpa en massa till pojken nu :D

Men sen vet jag att det behövs gardiner till köket också..funderar på såna fransgardiner,men jag vet inte
riktigt än,kanske ska kika och se hur dem ser ut innan jag bestämmer mig allt för mycket!
Vill ju att det ska passa också.
Hmmm,svårt det där..för IKEA har asbolut inga snygga gardiner för fem öre..skit fula allihop.
Men man kanske ska kolla hemtex,dem kan ju ha :P

Tyvär känns inget av det jag skrev igår bättre och morgonen började i katastrof..
Hade ätit mig mätt och mådde toppen ända till en spyreflex kom och jag fick krama toaletten.
Tror att det är lillkillen som trycker på för jag känner mig inge risig eller dålig alls..
Hoppas det inte händer igen,för jag behöver hålla maten.

Nä,nu ni ska jag ta det lungt en stund och fundera ut vad dagen har att erbjuda!

Kommentarer!
Postat av: Johanna

Men gumman då, förhoppningsvis så var det lillen som gjorde nå där inne i magen. Jotex kan ibland ha riktigt fina gardiner också. tack :D Du är så goo

vet ju snart inte vad jag ska säga.

ta hand om dig & magen.

Hoppas du hittar nå fint och får en toppen dag.

Kommenterat - 2010-01-10 / 09:19:51  | URL - http://johannamadeit.blogg.se/
Postat av: Jhenny

jag tipsar ocksåom jotex,jag handlar mycket där.Jysk har också fina gardiner och rätt billiga. Sen finns det en uppsjö av gardiner på tradera,både begagnade och nya.

Säkert lilleman som sparkade på nåt därinne så att det blev en spysväng. Det hände mig med men det var enda gångerna jag kräktes,hade ju inget illamående alls i början. Hade du?

kram på dig

Kommenterat - 2010-01-10 / 17:37:19  | URL - http://jhennys.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: