Personligt

Saturday...

2010-01-02 / 08:03:00

Jaha ja..vad ska man hitta på idag då?
Niklas åkte nyss iväg till jobbet,sen som vanligt :D hi hi
Han har en tendens att försova sig nu....han är inte ens frisk
men ändå ska han jobba :S hmm..inte konstigt att sjukdomarna
bara går runt runt i den här lgh.
Nä,på måndag är det han som ringer läkaren - där med basta!!!!!

Jag ska nog åka till elgiganten och köpa lite skivor att bränna ner
bilder på,för den stationära har fått en massa virus i sig att den
länkar till en massa porrsidor helt automatiskt :S gillar det inte!
Så tur att Niklas har en laptop... Den går att använda utan problem.

Sen ska jag nog ta en sväng till IKEA,är sugen på att köpa det
där skötbordet jag kikat på,sen fick det bordet även toppen betyg
så då ska jag nog köpa mig ett sånt :D

Nä,har inte tid att sitta här..ska ut med Nellie så hon får kissa lite..


Laaater!

Kommentarer!
Postat av: annso

Hehe, vet du varför du fått detta virus? det är för att någon av er varit inne på en massa porrsidor.

Därefter har någon av dessa p-sidor haft virus i sig som smittat av sig på eran data.

Hehehehe=)=)



Saknar dig en massa!!!!

Föresten Amines brorsas fru fick barn den 1 januari 2010! den första bebisen som föddes på huddinge sjukhus! coolt=)

PUSSSSS

Kommenterat - 2010-01-02 / 12:14:10  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Postat av: niklas

hallåååå TIMEOUT! har inge me det å göra ju! hennes gamla burks grejer får hon å hennes X-lirare stå för. porr har jag bara med angie, fysiskt å i tanken ;P tjoooflöööjt

Kommenterat - 2010-01-02 / 15:54:56
Postat av: annso

Haha, stackars Nicklas, han vågar inte berätta att det är han som varit inne på datan, killar:P hehehe



Farbror Amine hälsar tack=)

Måste ses snart!!!

Kommenterat - 2010-01-02 / 18:12:02  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Jag har msn men sitter så otroligt sällan vid datorn tillräckligt för att chatta, men nu kommer man ju va hemma mer så det vore ju jätte skoj att chatta lite!! Speciellt sen när vi går hemma med våra småttingar oxå hi hi. =)



[email protected] är min privata användar mail. Adda mig så accepterar jag dig. =)

Kram gumms!

Kommenterat - 2010-01-02 / 20:51:21  | URL - http://missdq.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: