Personligt

Roadtrip

2010-01-24 / 08:12:32
Ska snart äta frukost,sen ut med Nellie sen bär det av till Borlänge.
Ska hämta upp Niklas :D
Som jag har saknat han. Varit så tomt utan han här hemma.
Men snart blir det liv i stugan igen :D

Har sovit som en kratta i natt,lillknodden har sparkat sen har jag även haft
sendrag typ halva natten :S
Hmmm....

Blir säkert en tidig kväll idag.
Ska nog köpa en amningskudde ikväll eller i morgon!
Riktigt smidiga att ha.

Nä,nu vankas det frukost!

Ha en trevlig morgon!
Kommentarer!
Postat av: Annso

Kul med lite roadtrip o att göbben äntligen kommer hem nu då=)



Jadu, skulle jag gå o lägga mig klockan 22 varje n att så skulle jag ändå inte vakna klockan 6! hihihih men bra gjort tycker jag=)



Puss

Kommenterat - 2010-01-24 / 11:29:57  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: