Personligt

Go morron

2010-01-27 / 08:16:40
Tjenixen i husen..
Idag är man som vanligt uppe med tuppen,har hunnit varit ute med Nellie,ätit frukost
och surfat runt på nätet.
Så nu har man hela dagen att göra saker och ting.
Jag ska stryka gardinerna som köptes igår,måla lillkillens fönster riva tapet och spackla..
Så det kommer att bli en händelserik och fartfylld dag,men jäklar vad skönt det känns efteråt.

Igår hade jag sååååån ryggvärk efter typ 1 timmas varndring på stan att det var bara att
köpa xbox spelen snabbt som tusan och åka hem.
Tycker det är jobbigt att man inte kan gå runt en stund på stan och njuta förens jag ska få så ont. :S

Just ja,måste ringa försäkringskassan också,har lite frågor som jag gärna skulle vilja ställa dem.
Hoppas det går bra..

Nä,nu måste jag sätta igång om jag ska försöka bli klar. :D

See ya!




Hörs senare :D

Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

wow vad du går upp tidigt!! Skönt att du inte är så där dunder trött av dig i alla fall, men det kommer nog längre fram =)

Kul att få pyssla med hemmet, måla och sånt är jätte skoj.

Ja jag börjar bli riktigt nervös, vi har börjat med BB väskan och allt, har hört att det är helt normalt att bebisen kan komma redan i vecka 38 och jag är ju i 35 nu. =/



Kram kram

Kommenterat - 2010-01-27 / 09:48:45  | URL - http://missdq.se
Postat av: Miss Diana

Usch vad trist att du sover så pass dåligt. Men ja det känner jag igen, jag sover katastrofalt dåligt.



Ja det blir blankt eftersom jag har eget domän, då fastnar inte ens signatur och allt längre. Tyvärr.



Kommenterat - 2010-01-27 / 10:15:33  | URL - http://missdq.se
Postat av: Miss Diana

Åh ja jag har oxå tänkt på det, synd att vi inte bor i samma stad.. skulle vart så skoj att ses lite då och då för fikor och promenader! Suck. =(



Ja jag ska oxå raca omkring med min, ta långa powerwalks så man kommer igång med motionen. Saknar att träna kan jag säga.



Åh visst är det häftigt att höra hjärtat, vilken otrolig takt dom har!! Det går så fort så det är galet. =)

Kommenterat - 2010-01-27 / 13:37:38  | URL - http://missdq.se
Postat av: Miss Diana

Ja jag hoppas att vi ses i alla fall, jag har ju inte körkort men du är ju verkligen välkommen hit om du skulle vilja ta dig/er över. =)

Som sagt, sommaren, då kan man va ute och fika lite med barnvagnar och bebisar. hi hi =)

Kommenterat - 2010-01-27 / 20:56:57  | URL - http://missdq.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: