Personligt

Förbannad..

2010-01-09 / 20:41:38
Hur ska man göra egentligen?
Ger upp helt och hållet snart..varken orkar eller vill längre :( Tyvär!

Ibland är livet verkligen inte alls som man vill..allt är katastrof och kattpiss.
Vill bara ta mitt pick och pack och dra,men vart?
Jag har ju en lite pöjk som inte vill att jag ska stressa och må dåligt.
Men hur lätt är det just nu?
Hmm...får ta det när denlille tittar ut,För en förändring ska ske..

Nä,nu ska vi ha glada miner istället..

Sandra kikade förbi nyss med sin lilla Gucci,sååå söt hon är :D (Gucci alltså :P) hehe
Men Sandra min lilla solstråle ska fira Larsson som fyller 30+

Sen var jag även hem till Johanna en sväng idag,Nellie följde med mig..
Alltså Johanna,det här har ni gjort bra..två solstrålar till kids..
Helt underbara - Leone och Jazmine :D

Ha en toppen kväll nu!

Seeeee ya!
Kommentarer!
Postat av: Nina

du när jag var gravid så plågades ja av den där jäkla halsbrännan jag med. men gå till apoteket och köp losec mups, man får käka det! jag visste inte det och gick med skiten till den sista månaden. men så fick man käka det.. å det hjälpte. å den enstaka gången som det kom ändå så åt ja novalucol - som oxå finns på apoteket och då försvann det! skit bra. rekommenderar!!!!



å funkar inte mupsen så prata med din bm, för ja tror tom att dem kan skriva ut starkare sådana utan att det ska vara skadligt för barnet..



krams

Kommenterat - 2010-01-09 / 21:38:21  | URL - http://modesida.blogg.se/
Postat av: Jhenny

Vet inte varför du är arg men jag hoppas verkligen att det löser sig för dig:)

Känner ingen det där med kittlandet,härligt:)

Men sen när sparkarna på inälvorna och urinblåsan kommer så är det inte härligt jämt,men sååå värt det :)

Kommenterat - 2010-01-09 / 21:57:04  | URL - http://jhennys.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh tack så mycket gumman :) det värmer att höra verkligen. ta hand om dig och magen :)

Kommenterat - 2010-01-09 / 22:12:14  | URL - http://johannamadeit.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: