Personligt

BM besök

2010-01-25 / 08:37:51
Idag ska vi till BM och kolla värden och mäta bebis :D *ler*
Ska bli intressant att se hur han växer och även se om jag gått upp
något i vikt,men det tror jag för jag känner mig mycke tyngre än jag gjort på ett
par veckor nu.

Har gått in i vecka 25 nu (24+1) så nu går det frammåt och knodden växer hur mycket som helst de
kommande veckorna :D
Ska lägga in en bild senare.

Idag var jag förresten uppe med tuppen,eller kanske t.o.m. innan tuppen,redan 05.10 satte jag mig och kikade
på tv..
Lillsparven har hållit mig vaken hela natten+ att det har blivit en del toa besök,sen sover man
som en kratta om nätterna :S verkligen inge kul!
Vill jue sova..

Hmm.... hoppas på en sömn efter BM..

Ha en toppen dag nu ska det ätas lasagne!
Kommentarer!
Postat av: Lina

min "kusin" fick sin bebis inatt, en liten pojke. Jesus, vad söt han är på bilden hon skickade!

fort hade det gått också, 6 timmar från det att värkarna började tills han kom ut :)



får hoppas det går så smidigt för dig också :)

Kommenterat - 2010-01-25 / 17:37:24  | URL - http://pinkelina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: