Personligt

Barnvagnen + magen

2010-01-26 / 18:41:54
Idag har vi haft en fartfylld och händelserik dag.
Började med att vi åkte hem till mamma en sväng.
Sen bar det av mot babyproffsen och hämta ut vagnen - Grymt snygg,väldigt nöjd.
Sen åkte vi hem och tog en fruktsallad, sen ner till stan för att handla gardiner och
kontorsgrejjer så som pärm,pennor osv.

Så nu är vi hemma ska laga hemmagjort pizza..

Gott :D


Här kommer bilder på magen i V.25 och även vagnen..





Ha en trevlig kväll.. Nu ska det ätas..
Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Åh men gumman, herre jösses gumman, hur kunde jag glömma min käresta bloggvän!!! Jag har ju inte dig på bloglovin så jag kom inte ihåg dig adress.. jag valde bara dom jag har på bloglovin när jag valde award. Jag har lagt till dig, du är NOMINERAD!!!! självklart är du det gummsan!!!! =)

Puss på dig!

Kommenterat - 2010-01-26 / 20:48:58  | URL - http://missdq.se
Postat av: Miss Diana

Nä jag vet att du inte menade det så, men min dumma gravid hjärna glömde helt!! Usch, jag tycker ju att du är jätte värd en sån oxå, mer än dom jag nämt till och med!! Det menar jag från hela mitt hjärta gummsan.



Kram

Kommenterat - 2010-01-26 / 21:04:32  | URL - http://missdq.se
Postat av: Miss Diana

ååååh vad fin barnvagnen va förresten, ja alltså jag och min gravid hjärna!! Jag skulle skrivit igår att den va fin och vad kul att du fått hem den, men så glömmer jag det lika fort.. suck.



Fin va den i alla fall, trodde först att det va en teutonia. Dom liknar.

Söta underbara mage du har! =)

Kommenterat - 2010-01-27 / 12:12:15  | URL - http://missdq.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: