Personligt

Award!!

2010-01-26 / 21:09:43



                                                  




Jag fick en award av min underbara bloggare Ms D.Q ,tack så mycket!!



Med denna award följer lite måsten:


-Lägga in den på sin blogg
-Länka till den jag fått den av
-Berätta sju saker om mig själv
-Välj sju bloggar att skicka den till
-Länka till dessa bloggare

Sju saker om mig själv:

-Jag har en tatuering både i nacken och på ryggen.

-Jag planerar hemligheter.

-Jag är äldst utav 4 syskon

-Jag älskar allt som har med sol,bad och palmer att göra.

-Jag ska snart bli mamma till en underbar liten kille.

-Jag vill vara husägare inom kort.

-Jag är otroligt lycklig!!!

De nominerade är:

Har inte många jag följer dagligen,men nominerar gärna de två jag dagligen läser:

- En helt underbar människa som är precis som jag Ms D.Q
- Bästa vännen i ur och skur Sandra

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: