Personligt

Seg och trött

2010-02-01 / 22:26:31
Kom hem från jobbet för 3 timmar sedan och har inte gjort något annat
än pratat i telefonen hela tiden.
Är trött i huvudet och i kroppen.
Inte nog med att jag fick ont i huvudet efter att personalen hade calvados provning,
fatta att det är starka grejjer det där.
Fick ett samtal av Sandra som gjorde mig upprörd,så har suttit i mobilen heeeeela långa tiden.
Usch!
Nu är man klar med samtalen och kan väl återgå till det normala nu.

Hoppas på att få träffa min Sandra i morgon,för här orkar jag inte vara just nu!
Sen kanske man tar en tripp tilll mamma också..
Får se hur mycket jag orkar!

Nu ska jag sussa och vakna upp sent i morgon!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: