Personligt

Bioanläggning

2010-02-23 / 11:52:09
Ska snart hem till mamma och rota igenom deras förråd efter min hemmabioanläggning
som min syster lånade av mig för något år sedan.
Känns som om det skulle sitta fint med en dvd-spelare,för nu använder vi xboxen
som både spel och dvd spelare..

Måste även påpeka att igår var det gryyymt kallt här.. redan på morgonen (07.00)
när jag gick ut med Nellie så var det -29 grader ute :( ,alltså hallå!! -29 grader kallt.
Vart kom den kylan ifrån..
Idag var det inte lika kallt utan endast -15 :S

Nu ska vi kila iväg men ha en toppen förmiddag så hörs vi snart igen!
Kommentarer!
Postat av: Timkatharina

Hi, nice site! Keep up the good work!

Kommenterat - 2011-06-13 / 09:02:49  | URL - http://timkatharina.blog24h.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: