Personligt

Öppna förskolan

2010-12-15 / 20:23:10

Det har varit en stressig vecka hittils.
I måndags flängde jag runt på stan i jakt på den sista julklappen.
I tisdags (igår) så kom mamma och hennes sambo över på besök.
Idag har vi varit på öppna förskolan med Annsofie och Måns :D
I morgon ska vi till BVC,sen ska vi njuta av att Niklas är ledig <3
På fredag ska vi till busborgen med Måns och en annan mamma
och hennes son som jag lärde känna på öppna idag.

Så det här är en vecka då allt händer. Men det är kul,för man har
alltid något att göra :)


Måns & Casper

Ska sätta mig ner i morgon och planera inför julbaket som ska göras i nästa vecka.
Jag tror jag ska skippa knäcket och ischokladen och ägna mig åt nya recept.
Vad tycker nì?

Hur och var ska ni fira jul?

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: