Personligt

Bamba.se

2010-08-06 / 15:50:14
Yes!
Idag kom mina saker som jag har beställt.
Gissa om jag blev glad.
La ner C i vagnen och koppalde på kopplet på Nellie
och begav oss mot skiljebo centrum för att hämta ut paketet
som anlänt med DHL :D


Stoort paket


Underbart innehåll :D

Sen har vi haft besök av Janet & kids,hade riktigt kul
trots att dem var "rädda" för hunden.
Haha
Träffade även Sonenta på coop idag,hon jobbade hon hade den underbara
magen med sig :D
Så otroligt fint att vara gravid.

Riktigt kul att träffa er båda.

Hoppas på att mannen kommer hem vid avtalad tid.
Han jobbar över hela tiden så mnan hinner inte ens se han förens
det är dax att gå till jobbet igen.
Sen träffar han inte C något heller vilket är otrolig ttrist!
Han sover när han går och sover när han kommer hem :*(
Hoppas det lägger sig snart och han kan börja jobba de vanliga tiderna.

Aja,ha en toppen dag nu ska jag ta hand om C som verkligen har lärt sig att vända på sig
och han kryper nästintill också :D

Kommentarer!
Postat av: Jhenny

Har också den gåvagnen och den där lilla leksaken :)

Kommenterat - 2010-08-06 / 23:28:20  | URL - http://jhennys.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: