Personligt

Vecka 37

2010-04-19 / 10:43:48
Igår gick vi in i vecka 37,så nu är det inte långt kvar :D
Jag tror jag har lagt på mig lite vatten,för mina fingrar och fötter ser
ut som flodhästar på mornarna : / Inte alls lika kul..
fingrarna somnar och värker så fort jag anstränger dem.
Men ändå är jag glad för jag har inte alls lagt på mig mycket i vikt :D Yey!!



Känner mig inte alls så stor som jag ser ut på bild....men men jag ser visst ut så :D he he

Snart ska karln till jobbet och jag blir hemma med hunden,känner mig även smått handikappad
utan bil.
Vill ju åka till mamma och så,men palla att ta buss.. Never!!

Aja,ska väl komma på något att göra.

Ha en bra dag nu så hörs vi nog snart igen!
Kommentarer!
Postat av: Katja

Jaha =) Visste inte ni hade barn sen tidigare eller din man :) Men när vi kommer ha ett barn räcker det gott o väl ;) (saab 900 snacket)

Snart dags, när hade du bF?

Kommenterat - 2010-04-20 / 19:27:58  | URL - http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: My

Åh så spännande, det måste ju vara väldigt nära nu?

Du är otroligt fin på bilden iaf!



Lycka till! Kramar!

Kommenterat - 2010-04-21 / 13:24:44  | URL - http://apmolekyl.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: