Personligt

UL

2010-04-06 / 08:16:59

Jag har absolut inte varit aktiv på bloggen den senaste veckan,men det
kan bero på att vi haft besök här både lördag och söndag,sen att när vi väl har
varit själva så har vi bara njutit och tagit det lungt.
Men nu börjar verkligheten igen.
Det är nu slut på alla helgdagar för ett tag framöver.

Idag ska jag på UL och kika hur lillkillen mår och hur han växer.
Ska bli sååå underbart!



Känns som om jag har varit gravid i evigheter och att det aldrig verkar ta slut.
Kanske kan det bero på att jag längtar så mycket att allt känns dubbelt så långt.
Men en sak kan jag lova,och det är att: att vara gravid är en obeskrivlig sak,man känner
första sparken,hur magen växer,att man verkligen har ett annat liv innanför som man måste
vårda så ömt att man blir mer försiktig än man någonsin har varit förut.

Så till lla er som planerar att bli med barn. Tänk på att 9 månader går fort,så njut....!!

Kommentarer!
Postat av: Jennifer

SV: Tack så mkt :)

Är säker på att det är en söt liten kille inne i din mage :)

Snart är det den stora dagen för er. Hur känns det? :)

Kommenterat - 2010-04-06 / 16:13:28  | URL - http://artondeoktober.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja hon fick komma hem i söndags =) hoppas din plutt kommer snart med... :)

Kommenterat - 2010-04-06 / 18:10:16  | URL - http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Jennifer

SV: Ååå vad spännande.. Det spelar ingen roll att man inte känner personen det är alltid lika spännande med förlossning.



Idag har jag haft fullt upp med städning och annat sånt som måste göras.

Men mesta dagarna går åt till att mysa med min dotter :)

Själv då?

Förresten hur gick ul?



Elvira var också fixerad väldigt tidigt och min bm trodde att hon skulle komma mkt tidigare men jag gick över 3 dagar.



Hoppas att eran lilla kille hålls inne ett litet tag till !



Kom ihåg att ta vara på tiden när eran lilla kille kommer. För tiden går alldeles för fort.

Elvira är 6 månader snart men det känns som att hon nyss kom.

Kommenterat - 2010-04-06 / 19:13:16  | URL - http://artondeoktober.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: