Personligt

Torka

2010-04-12 / 08:59:29
Just nu har jag absolut ingenting att skriva om..
Förutom att det spänner i magen hela tiden...
Vi går bara och väntar på rätt ögonblick att åka in
så tills jag känner att jag vill skriva något vettigt
så låter jag bloggen vara vilande en stund.
För just nu är det för mycket tankar kring förlossning och värkar.



Hoppas ni har det bra och att ni fortsätter att kika in,för rätt som det
är så har vi snart en son här hemma <3
Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

okej det här blir svårt att förklara via text..

Du väljer REDIGERA när du startar programmet..

Välj en bild i menyn till vänster och sen så ser du en meny nedanför bilden där du kan välja flikar..



Fliken HEM visar bland annat ramar som man kan ha runt om bilden.

Fliken OBJEKT visar flera saker..

Första rutan som är i färg är för att få hjärtan, blommor, gubbar och liknande.

Pratbubblan visar prat bubblor som man kan skriva en text i..

Rutan med ett T i står för TEXT

Klicka där och du kan skriva en text, tex ditt blogg namn och det hamnar automatiskt på kortet.



Lek dig fram, så lärde jag mig. Inget kostar allt är gratis i programmet det gäller bara att välja ett kort som man inte bryr sig om, ta en bild på tex en kruka bara som exempel, sen leker du med den bilden, dvs provar dig fram på varje knapp så att du lär dig..

Kommenterat - 2010-04-14 / 09:21:41  | URL - http://missdq.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: