Personligt

Min son...

2010-04-22 / 21:27:51
Saknar dig och önskar att du väljer att möta oss snart.
Vi räknar varenda dag som går och vi klappar dig ömt om kroppen.
Det är så härligt att känna hur du rör på dig inom mig.
Att man får tag i din fot och känna att du lever runt och mår bra.
Alla dessa rörelser du gör är så underbara att jag känner glädje och
längtan efter dig.
Mamma och pappa saknar dig något otroligt..



Men snart är din tid kommen,då ska du få känna ännu mer kärlek än du har kännt
under dessa 9 månader som jag har burit omkring på dig.
Pappa hälsar att han saknar dig..

Kramar!
Kommentarer!
Postat av: Sophie Pettersson(Syster)

Ville bara säga att jag är jätte

glad för din/eran skull.

Längtar till att få se det lilla undeverket

när jag nu får det .

Älska dig<3

Kommenterat - 2010-04-22 / 22:19:20
Postat av: Cissi

Jag förstår att ni längtar, men det som väntar på något gott... ;)

Hoppas han snart är redo för att möta världen!



Trevlig helg!

Kommenterat - 2010-04-23 / 08:10:11  | URL - http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: