Personligt

Magont..

2010-04-07 / 09:16:05
Har haft ont i magen i natt,lite till och från,spänner en hel del nu också :S
Ganska jobbigt att röra på sig,men lillkillen ska ju ut en vacker dag så han
är godkänd att göra så :D hi hi

Tråkigt och mulet är det ute också kan jag informera er om.
Men hoppas på samma fina vårväder vi hade igår.
Man kan lixom aldrig få för mycket av det goda.

Niklas är i sthlm på kurs med jobbet..Tråkigt,men det är sånt som måste göras.
Så blir det något bebis idag så kommer jag tok ringa till han :D h i hi
Då är det raska steg som gäller hemmåt igen :D

Sen har mina mätare på bilen lagt av..alla mätare står på noll :@
F*N så nu måste man ringa eller åka till autotec och be dem kolla
om de enbart är något elfel eller om hela instrumentbrädan måste bytas ut :(
Snälla putte ringde och kollade det åt mig..så jag får väl pallra mig nedåt om en stund.
Första ska jag fixa här hemma..

Sen ska vi säkert åka en sväng hem till mamma,får se om vi orkar...men vi kan försöka.

Nä,nu ska jag börja dona är hemma...men ha en toppen dag!!



Vi hörs senare under dagen gott folk..
Kommentarer!
Postat av: Malin

Hej där!! :)

Vad kul att du kikat förbi på min blogg!

Blev ju självklart nyfiken, och checka in din blogg :)

Ser att du ska få en liten bebis snart!! Grattis, vad skoj! Hoppas att allt kommer gå bra, och snart har du din levande docka i din famn :)

Vad mysigt!



Hoppas du får en bra dag till mötes, och att solen lyser där du bor!

Mvh

Blogg-Mallan

Kommenterat - 2010-04-07 / 09:20:57  | URL - http://blondinmalins.blogg.se/
Postat av: Malin

Men nu är han bara "dagar" bort från att ligga i din famn :)

Snart kan du ligga och snufsa på honom och mysa.



Ser att du har "spänningar" eller samandragningar i magen nu... så det är ju ett tecken på att han förbereder sig för att komma ut!! :)

Och så är det ju med bebisar, ibland kan dom faktiskt ha bråttom ut till sin mamma och pappa...

Och väljer att komma ut några dagar tidigare!



Jag har en syster som fått en supersöt liten tjej för knappt ett halvår sedan :)

Bebisar är verkligen det bästa som finns!!

Försök och njut av varenda sekund. För tiden går så himla snabbt!



Och det där med att söka jobb... usch vad tråkigt hahaha... jag söker också jobb, men svårt att få "fast tjänst".

Men du har en jätte mysig tid framför dig med lillgossen, så du får försöka "trycka bort pressen" om jobbtankar några månader till i allafall.



Snart kommer det ändå kännas som att du blivit "miljonär" :)

När han ligger där i din famn och ni tittar på varann. Hans småa händer, som kommer drunkna i dina...åååh... vad sött!! Och bebisar luktar så gott :)



Måste börja kika in här på din blogg, och se när han anlänt! En del bloggare skriver ju till och med från BB... :)

Men jag är så himla känslig, så det brukar bli "översvämning" i mina ögon av just sånt hihi...

Det är så känslomässigt och fint på nåt sätt.

Att få barn är det största man får vara med om!



Mvh

Malin



Kommenterat - 2010-04-07 / 10:04:10  | URL - http://blondinmalins.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SV: Jo jag förstår dig. Det är väldigt jobbigt att räkna dagarna mot slutet.

Men lill killen kommer snart ut :)



Bra att ultraljudet gick bra. Det är alltid lika spännande.



Jag tror inte att det känns speciellt mkt när vattnet går. Som att kissa på dig har jag hört.



För mig så gick aldrig vattnet och dom kunde inte spräcka hål på hinnan för att Elvira låg så långt ner. Så när hennes huvud var ute kom allt vatten också plus hennes kropp. Så man kan säga att hon sprutade ut med vattnet. En upplevelse jag aldrig kommer att glömma :)



Passa på att greja och fixa hemma. För sen har du varken tid eller lust :)



Ha en bra dag !



Är du nervös inför förlossningen?

Kommenterat - 2010-04-07 / 10:15:08  | URL - http://artondeoktober.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Hej gumman!!



Ja jag tränade mycket men får inte träna nu på otroligt länge, får inte ens göra situps på 1 år!! När man gör kejsarsnitt så går allt så mycket långsammare. Men ta promenader får man och simma.. så jag ska börja med promenader och sånt. =)

Men jag får nog ställa in mig på att jag inte kommer att ha gått ner mycket fram till sommaren.. antar jag.. vi får se.



Hur går allt för dig gumms??

Kram

Kommenterat - 2010-04-07 / 11:29:10  | URL - http://missdq.se
Postat av: Johanna

hehe då kan magont vara bra så han tittar ut snart... =)



hoppas du får rätt med mätarna :)

Kommenterat - 2010-04-07 / 12:08:26  | URL - http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Jo, det är superskoj med henne!!

Det tråkiga är bara att jag bor 15 mil ifrån dom, och vi träffas inte så jätte ofta.



Jo, förstår att du saknar honom!!

Och sista veckorna brukar kännas som en evighet...

Och allra helst om man går över beräknat datum, så det får vi hålla tummarna att du slipper!! :)



Massor av lustgas och epiduralbedövning,och din sambo vid din sida, så kommer det gå riktigt bra!!

Sen har ni eran lilla guldklimp hos er :)

Nu är det ju bara dagar kvar, vad spännande!!



Jaså, ja då förstår jag att du måste byta jobb...

Hoppas verkligen du hittar nåt som har bättre arbetstider. Det är inte kul om man tvingas pussla och trolla för att försöka få ihop dagarna, så det ska funka med barn och sånt.

Men tror nog att det kommer lösa sig, ska du se! :)



Det blev plättar & sylt till frukost!! :)

Jätte gott, trots allt hahaha....

Och klockan 15:00 måste jag iväg och jobba...usch... det är ju lite mindre kul! Men har inte kommit på hur man ska bli "lyxhustru" ännu...



Miljonär har jag gjort ett försök till många gånger....har skrapat Triss-lotter så nästan nagelbanden har börjat blöda, men inga högvinster... hmmm...



Kram på dig



Kommenterat - 2010-04-07 / 12:29:38  | URL - http://blondinmalins.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas Du också får en toppen dag :)

Kommenterat - 2010-04-07 / 13:50:44  | URL - http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Nutjarin

Hur har din dag varit? :)

Kommenterat - 2010-04-07 / 14:36:55  | URL - http://ddeliciiouz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: