Personligt

Lördag

2010-04-24 / 07:51:08
Nu är det helg och mannen har precis åkt i väg till jobbet.
Blir ensam hemma med Nellie.
Skulle egentligen ha gått på dop i dag,men då jag inte orkar och känner
mig riktigt trött i kroppen så sa jag till Johanna att jag tyvär inte kunde,sen vet hon den
egentliga anledningen också ;) hi hi
Men jag hoppas verkligen att ni får det underbart i dag och att vi snart kan ses..
Hälsa lilla Jazmine från mig..

Billös,har varit det i en vecka och en dag nu...skit drygt.
Men vi lämnade in den på verkstan i torsdags och hoppas att dem har fixat den tills på måndag.
För jag klättrar snart på väggarna här hemma.
Jag kan ju lixom inte gå långa sträckor och jag kan absolut inte cykla och att ta buss är som att
åka med en snigel.
Jag vill ju inte ner på stan,utan jag vill kunna åka och handla eller åka hem till mamma på andra
sidan stan.
Så jag håller tummarna på att bilen är klar på måndag *håller*

Nä,ska väl lägga mig ner och slappa i soffan och känna när lilleman sparkar och har sig :D
Så jäkla mysigt!



Ha en toppen lördag gott folk!

Kommentarer!
Postat av: Johanna mamma till 2 prinsessor

Sv: tack så mycket gumman :)

Jo jag vet ju det och som sagt jag förstår dig vännen, jag håller tummarna för dig och du glöm inte tala om ;)

Stooor kraam

Kommenterat - 2010-04-24 / 09:49:54  | URL - http://johannamadeit.blogg.se/
Postat av: annso kejsaren andersson

Naaaw, snart är det dags!! börjar du bli orolig? hihi, när är han beräknad att komma??

njut i soffan för snart kommer gossen och då blir det 24 timmars uppassning i minst 18 år ! :P



Pussss love ya 2!!!!

Kommenterat - 2010-04-24 / 11:48:59  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Postat av: Johanna mamma till 2 prinsessor

rösta gärna :) http://johannamadeit.blogg.se/2010/april/veckans-blogg.html

Kommenterat - 2010-04-24 / 17:58:28  | URL - http://johannamadeit.blogg.se/
Postat av: annso kejsaren andersson

Men det kommer gå jätte bra det vet jag!!! eller jag ska inte säga för mycket men du kommer klara det bra, smärtan glömmer man snabbt bort och den kan man gått ha för en god sak! hihi....



Med oss e det bara bra vi tog en tur ut till mamma o pappas stuga idag, var där ute och hade "gårdsfika" riktigt mysigt! hur e det med er da??? är niklas spänd inför förlossningen? =)



Va kul, den 15 maj, två dagar efter min födelsedag! hihi då blir han förhoppningsvis en OXE! envisa som fan!!!



Pussss



Kommenterat - 2010-04-24 / 21:24:58  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: