Personligt

Graviditeten

2010-04-25 / 12:53:21

Idag går jag och lillen in i vecka 38 :D
Snart har vi gått full tid,men som vanligt hoppas jag att han ska komma när som helst.



Niklas har åkt till jobbet för att jobba extra,så mamma och hennes sambo kommer på besök.
Har bakat en rulltårta,hade även tänkt göra en sockerkaka,men tyvär så räckte inte äggen :(
Så mamma får springa in på affären och köpa kakor innan dem dyker upp här.

Jag är ju som fast i den här lgh sedan bilen pajjat :(
Vi har inte heller kunnat åka och storhandla.
Affären vi har är vid oss (coop konsum) är svindyr.
Så vi hoppas på mirakel att bilen blir klar i morgon.

Nu ska jag ta och bädda nya lakan i sängen och vädra ur ugnsdoften här :D hehe


Ha en bra söndag! För det ska vi ha..


Kommentarer!
Postat av: Anonym

Angelica! man ser verkligen hur magen " ramlat neråt" snart dags sörrö! fan va spännande! måste kännas jätte kul när du väl har smurfen i famnen!

vad ska han heta föresten??



Kram kram!

Kommenterat - 2010-04-25 / 19:16:09  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Postat av: Nina

gud va tiden springer iväg. snart är er lilla kille här ju. han kan ju komma vilken dag som helst. ja så fort er bil är tillbaka ;)



hur mår du annars? krams

Kommenterat - 2010-04-25 / 22:08:44  | URL - http://modesida.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Härligt jobbat Angelica. I 38 är ju ungen fullbakad så nu är det bara att vänta & se :)

Kommenterat - 2010-04-25 / 23:10:19  | URL - http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: annso kejsaren andersson

Haha, ja det är inte billigt att leva tyvärr, och dyrare blir det när lillskrutten kommer, men det är det väl värt! skänker 10.000 på posten är nog framme hos er till eftermiddagen! =D snart dags för Annso panso att skaffa barn, men efter jag e klar med utbildningen så kanske! hihihih....



Jag förstår att det inte är lätt att bära på all denna vikt lillkillen åstadkommer =) men snart!!! hihihihi ska bli kul att se honom!! =)



Puss puss puss, måste ses snart!!!!! om du orkar det vill säga, annars får vi vänta till han kommer och så tar vi en fika alla tre=) =) =) =)

Kommenterat - 2010-04-26 / 09:52:15  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Postat av: annso kejsaren andersson

Ja du är ju inte direkt tjock utav dig så du har fått den goda gåvan från ovan =D



Ja, vi tar en fika efter att bebben e född så att vi inte sätter igång nått! haha

Apropå d... när Amines brors fru väntade barn så var hon ute o shoppade skor tillsammans med mig i sthlm och jag for från butik till butik utan att hitta ett smack, haha till slut så hittade jag ett par skor till hennes beundran=) eftersom hon hade fått dras med mig i ett ANTAL timmar.... dagen efter rättare sagt på nyårsafton satte hennes värkarbete igång och hon födde en liten flicka, den först födda på huddinge sjukhus... 2010-01-01! haha kul.... så det var nog min skojakt som satte igång allt =) kanske vi ska prova angie?? hahahaha



pUSSS



Kommenterat - 2010-04-26 / 14:37:28  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

TUSEN TACK!

Ja nu hoppas jag han kommer så vi kan ses snart allihoppa ;)

Kommenterat - 2010-04-26 / 22:24:38  | URL - http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: annso kejsaren andersson

Haha, ja ta en funderare du!

Ja, hon hade gått över tiden en vecka typ om inte mer... så det var skönt att jag "satte" igång d =) hahahahaahah

Kommenterat - 2010-04-26 / 22:46:17  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: