Personligt

Dax snart??

2010-04-09 / 14:00:59
Nu börjar det bli tungt framtill och det trycker på utav bara tusan.
Så jag hoppas du är på G snart.
För nu är längtan olidligt jobbigt.
Tror inte du kommer på 1 vecka iallafall,men det vore inte fel.
För så som du trycker på nu så känns det som om i natt skulle vara läge att åka.



Allt är så gott som klart här hemma,det är bara du som fattas.


Träffade BM idag och vi kollade mitt sockervärde,som äntligen låg på
en riktigt bra siffra..
Yey!!! Inge högt blodsocker..-no more!!
Men ska tillbaka på måndag för att kolla igen.
Sen har ju lillkillen legat fixerat sedan 2 veckor tillbaka,så där var det inga problem
och han mår utmärkt bra..förutom att han saknar mamma & pappa såklart :D


Nu ska jag fortsätta med min lasagne.

Ha en bra eftermiddag!
Kommentarer!
Postat av: Nutjarin

Vill du ha gratis spotify premium alldeles gratis?

klicka på länken jag har på min blogg sida, den funkar faktiskt :)

massor med kramar!

Kommenterat - 2010-04-09 / 18:48:01  | URL - http://ddeliciiouz.blogg.se/
Postat av: annso den vilde

Ja, jag ska kika över nån dag=)

Äre dags snart??? ca en månad kvar till beräknad förlossning va? tänk om det blir en vädur eller ännu bättre en OXE! =)

Pussa magen från mig!

Kommenterat - 2010-04-10 / 14:07:00  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Jag har laddat ner ett program som heter Photoscape som man kan göra en massa skoj med bilderna. =)

Kommenterat - 2010-04-11 / 11:05:58  | URL - http://missdq.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: